ומה לגביי המחירים של חדר לפי שעה בחדרה?

המחירים של חופשה בחדרים לפי שעה בחדרה מתאים לכל כיס. עלות האירוח תלויה ברמת האירוח שהזמנתם. אם בחרתם צימר יוקרתי ומפנק המחיר גבוה יותר ועם בחרתם בצימר יותר זול המחיר יורד משמעותית. המחיר של צימר לפי שעה בחדרה מתחיל מ- 99 ₪  לזוג ועד 300 ₪ לערך, ושוב זה תלוי בזמן השהות וברמת האירוח בצימר שבחרתם לכם.

האם יש אטרקציות מעוניינות באזור חדרה?

אזור השרון ובמיוחד העיר חדרה ידועים במגוון הרב של האטרקציות שתוכלו ליהנות מהם במידה והחלטתם ללכת קצת לטייל באזור. בא לכם לגוון ולצאת מהחדר ?לטייל בחוף הים הכחול? רוח נעימה וקרירה תעמוד לרשותכם ותוכלו לטייל יחד על החוף, לאכול במסעדות רבות, לבלות במרכזי קניות גדולים, לשתות איזה קוקטייל בפאבים הרבים בשעות הערב, אם אתם אוהבים מסלולי הליכה ישנם המון מסלולי טבע בשפע.. ועוד המון אטרקציות שיעמדו לרשותכם!!

אז לאיזה קהל יעד מתאים חופשה מסוג חדרים לפי שעה בחדרה?

במילה אחת לכולם! אם אתם זוג שחיים סביב השעון וכל היום רצים סביב עבודה, משפחה, ילדים, קריירה ומידי פעם שוכחים את עצמכם ושוכחים להשקיע בזוגיות ולטפח אותה חדרים לפי שעה בחדרה זה הפתרון האולטימטיבי עבורכם! חדרים פרטיים עם אינטימיות מוחלטת מחכה לכם לבילוי של כמה שעות בודדות שיעשו לכם את כל ההבדל בזוגיות. כבר אין צורך לתכנן תאריך מראש, למצוא מי שישמור על הילדים, להוציא מלא כסף על חופשה בחו"ל עכשיו בחיוג קצר ובעזרת האופציה של החדרים לפי שעה זה אפשרי ומבורך!

אבזור החדרים לפי שעה בחדרה ממש כמו צימר או בית מלון ולא יורדים ברמה מול שאר המתחמים כלל! החל ממיטות מפנקות, חדרי רחצה עם בישום יוקרתי, מגבות גוף רכות, מערכת ישיבה גדולה מול מסכי צפייה, מגוון רב של ארוחות בבוקר ועיסויי גוף שיגיעו עד לפתח החדר שלכם ( בתוספת תשלום ובהזמנה בראש) ג'קוזי ספא מפנק ועוד המון פינוקים נוספים שמחכים רק לכם בלחיצת כפתור בודדת!

אז תרשו לעצמכם  לשבור את החוקים ולצאת מהקופסא ולהזמין לכם חדר לפי שעה בחדרה. פשוט תהיו ספונטניים ותחייגו אלינו עכשיו אנחנו כבר נדאג עבורכם לאווירה קסומה וחוויה לא שגרתית וכמובן בלתי נשכחת!

אתם עוד תודו לנו!! באחריות! כי השיפור שזה יעשה לכם לזוגיות, החיבור בינכם, הגיבוש, הרגעים הבלתי נשכחים של אהבה, רומנטיקה ואווירה קסומה יגרמו לכם לרצות לחזור שוב וזה יהפוך ליעד המועדף עליכם. כי יש רגעים שנחרטים לנו בזיכרון, וזה הופך לזיכרון מתוק של הנאה ותחושת צמרמורת בכל פעם שתיזכרו בה. אז אל תתלבטו יותר ותזמינו לכם חופשה מסוג של חדרים לפי שעה בחדרה – תאמינו לנו שהגעתם למקום הנכון!