חדרים לפי שעה בחדרה

יש רגעים בחיים שפשוט בא לנו לגוון, לא להישאב למקום המוכר והידוע.. לרצות לצפות בנוף אחר , במיוחד שההחלטה היא איפה ננפוש הפעם. הרי הייתם כבר בצימר עץ בנאלי בצפון ובקיץ שעבר הייתם עם הילדים בבית מלון באילת אפילו מידי פעם קפצתם לאיזה לילה באכסניה בתל אביב.. אז השאלה המתבקשת היא לאן לנסוע הפעם?

תרשו לי להציג בפניכם חופשה מסוג אחר ובאזור אחר- חופשה בחדרים לפי שעה בחדרה!

העיר חדרה נמצאת האזור השרון הצפוני, ממש על חופי הים התיכון ובמקביל צמודה לעיר לקיסריה, וכמובן לא רחוק מזיכרון יעקב.

אז בטח עולה לכם השאלה למה שנזמין חופשה בחדרה?

אז קצת רקע על חדרה -העיר חדרה התפתחה וגדלה מאוד בשנים האחרונות במיוחד בתחום הנופש והתיירות, גם העיר עצמה וגם המושבים שסובבים אותה. תוכלו למצוא בה מגוון רחב של אפשרויות לינה החל מצימרים מיוחדים, בתי מלון על קו החוף וחדרים לפי שעה. בנוסף לזה תוכלו ליהנות מגוון רחב של אטרקציות מיוחדות גם לילדים ולמבוגרים בקיצור לכל המשפחה!! תוכלו להתפנק ממסעדות טעימות ובתי קפה רבים. בחדרה ישנם צימרים  מפוארים וישנם גם צימרים יותר זולים הכל תלוי בכם כמה אתם מוכנים להשקיע בחופשה שלכם. באותה מידה תוכלו למצוא צימרים שמטרתם היא הנאה לזוגות בלבד וצימרים למשפחות עם ילדים וכמובן גולת הכותרת- חדרים לפי שעה בחדרה ובסביבתה.

אז אתם יוצא לכם להיות באזור חדרה והסביבה ובא לכם לקחת כמה שעות ולהשקיע בעצמכם ובבת/בן הזוג שלכם ופשוט ליהנות מאווירה קסומה של שלווה, חייגו עכשיו ותזמינו לכם חדר לפי שעה בחדרה. היום כבר לא צריך לתכנן תאריך לחופשה מראש, לבקש חופש מהמקום העבודה, למצוא מי שישמור על הילדים, לעמוד בפקקים מטורפים מה שנשאר לכם זה רק להרים את הטלפון ובהודעה של חצי שעה מראש תוכלו להתפנק בחדר לפי שעה בחדרה.

או אם זורם לכם להיות ספונטניים ולהפתיע את בן/ בת הזוג בחופשה לא קונבנציונלית ומיוחדת זה מומלץ ורצוי גם עבורכם. קיימים מגוון רחב של צימרים המתוכננים בקפידה רבה תוך הקפדה על ניקיון וכמובן על אינטימיות ומציעות לכם פינוקים רבים. דיסקרטיות היא מילת המפתח בחדרים לפי שעה בחדרה לכן תוכלו ליהנות מחנייה פרטית וכניסה נפרדת עם שער חשמלי ישירות למתחם, בלי שאלות מיותרות ובלי חשש שמשהו יפריע לכם.

מה יש בחדרים לפי שעה בחדרה?

בכל חדר חשבו על הכל  כדי שתרגישו הכי בנוח בעולם! וזה מתחיל מאבזור מיוחד, מיטה זוגית נוחה עם מצעים נקיים לבנים, פינות ישיבה מרווחת אל מול  מסך צפייה גדול המחובר לכבלים, מטבחון מאובזר בקפידה בכלי הגשה ומוצרי חשמל כמו כן ברוב המתחמים יש מתקנים לשתייה חמה וקרה ועוד מגוון רב של פינוקים מתוקים ויין טוב..