צימרים וחדרים לפי שעה בחיפה-

איך חיים משה אומר- הקולות של פיראוס מזכירים את חיפה...חדרי האירוח לפי שעה ומגוון הצימרים בחיפה פונים בחלקם הגדול לנוף הים הכחול או למפרץ חיפה. הנוף של מפרץ חיפה משלב את צורתו המיוחדת יחד עם מגוון רחב של ספינות העוגנות במפרץ ממש כמו בחופשי יוון.

המלונות של העיר חיפה ניצבים בשוליה המערביים של חיפה הממוקמים ממש על קו החוף דבר שרק מוסיף לאווירה הקסומה של העיר חיפה. כשמחפשים חדר לפי שעה באזור חיפה רצוי ואף מומלץ להזמין חדר עם נוף לים ולהתענג על נוף ייחודי של הרי הכרמל והים הכחול.

אז למה בעצם להזמין חדר לפי שעה בחיפה?

בחיפה הקסומה תוכלו ליהנות מכל מיני סוגי חדרים לפי שעה או צימרים לפי טעמכם האישי.

להזמנת חדרים לפי שעה בחיפה יש יתרונות רבים שלא תמצאו בצימר או בבית מלון.

נתחיל בדיסקרטיות- הדיסקרטית היא מילת המפתח של כל התחום הזה. בדרך כלל הכניסה לחדר תהייה מוצנעת עם חניה פרטית ומוסתרת, בכניסה לחדר תחכה לכם תיבת שירות קטנה בו יחכו לכם המפתחות ושם תוכלו לשים את הכסף בצורה אנונימית לחלוטין בלי לפגוש את בעל המתחם בכלל. שנית כל המחירים הם מחירים זולים ונוחים אשר מתאימים לכל כיס, החל מ- 200 ₪ לכמה שעות של הנאה. כבר אין צורך להוציא המון כסף על לילה בבית מלון, צימר או חופש בחו"ל.

שלישית כל- ספונטניות, בזכות האופציה להזמנת חדרים לפי שעה כבר אין צורך לתכנן חופשה מראש, לבקש חופש מהעבודה, למצוא בייביסיטר.. יש לכם כמה שעות פנויות באמצע היום? קדימה חייגו אלינו ותזמינו לכם חופשה מפנקת תוך שעה אחת בלבד..

וכמובן שיש עוד המון יתרונות אבל דף אחד בטוח לא יספיק כדי להציג אותם.

 

מה כוללים החדרים לפי שעה בחיפה?

 

כל החדרים לפי שעה באזור חיפה מעוצבים ומאובזרים בצורה קפדנית ביותר. ברמה גבוהה לא פחות מצימר או בית מלון. בכל סוגי החדרים תוכלו ליהנות ממיטה זוגית רחבה ונוחה המוצעת במצעים לבנים נקיים וריחניים, חדרי רחצה מעוצבים ומאובזרים בכלי טואלטיקה איכותיים ומגבות גוף רכות. כמובן תוכלו ליהנות ממטבח מאובזר בקפידה בכלי הגשה ומוצרי חשמל בסיסיים לצורך הכנת אורחות מפנקות לשניכם. בנוסף כל חדר מאובזר במיזוג אוויר, סלון גדול מול מסך צפייה גדול, פינות קפה ותה, ברוב המקומות גם תוכלו ליהנות משהייה ארוכה בג'קוזי זוגי מול הנופים המיוחדים של חיפה. רוב בעלי חדרי האירוח לפי שעה בחיפה רוצים לתת לכם חופשה עם ערך מוסף, חופשה בה תרגישו באמת כמו מלכים, לשם כך החדרים מאובזרים עד הפרט האחרון.

 

אז למי בעצם מתאים לבוא ולנפוש בחדרים לפי שעה בחיפה?

 

במילה אחת לכולם!! החדרים לפי שעה בחיפה מתאימים במיוחד לזוגות אוהבים אשר מעוניינים לטפח את הזוגיות ולהפתיע את בן/בת הזוג בחופשה מפנקת. לאלה המחפשים קצת זמן איכות, קצת אהבה ורומנטיקה בלי הפרעות מיותרות של ילדים, בוסים, טלפונים מהעבודה ולכן זה הפתרון האולטימטיבי עבורכם! גם אם אתם מטיילים באזור חיפה ומחפשים מקום ללון בו עם הילדים זה מתאים במיוחד עבורכם. בא לכם לחגוג יום נישואין או להציע נישואין חדרים לפי שעה בחיפה מתאים גם לכם! גם הקהל הדתי מוזמן אלינו ברצון רב לכמה שעות של זמן איכות יחד אנחנו נדאג עבורכם לחופשה מוצנעת, בלי שאלות מיותרות ועם כל מה שדרוש כי שתוכלו פשוט להתעסק בנופש שלכם בלבד.